Can someone blow me away!

Jag mins när jag var ungefär sju-åtta år, jag lekte fortfarande med kompisarna i skogen, tog cykeln ner till havet och fiskade, vi badade, busade och pallade frukt… En av dessa rätt typiska dagar kom en av mina kompisars storebröder hem med en film som enligt honom skulle vara helt fantastisk! Han visade oss Star Wars. Mycket riktigt. Den trilogin blev den största upplevelsen och wow-faktorn i mitt liv, fram tills för ungefär 5 år sedan. För fem år sedan startade jag upp min nya MacBook (White) med ett stort leende på mina läppar, en ny wow-upplevelse och två år senare ägde jag min första iPhone. Att jag var hooked på Apple var bara att inse. Nu undrar jag, vad blir nästa grej? Vem ska toppa Star Wars och Apple, vem kan besitta större idéer och fantasi än Steve Jobs och George Lucas? Jag antar att det kommer, men vad…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback