BLICKA FRAMÅT .

Nu är jag grymt less på att det ska vara skitväder också, orkar inte med allt det här. Men va fan, jag är inte den som är den, det är bara ta det som det kommer. Att sitta och gnälla löser inga "problem", det är bara ta tag i saker och blicka framåt. Bara för att våren retades och var framme i några dagar, för att sen övergå till snöblask och mulet, jobbet på restaurangen hackar lite och man i övrigt går igenom någon slags minikris, så betyder ju inte det att det inte finns bra saker också. Bara borsta av axlarna och fokusera på det bra som händer, allt som sker nu kanske är en av de där vändpunkterna i sitt liv som man kan blicka tillbaka på och tänka.. Varför var jag så negativ?! Allt blev ju awesome till slut.

Har suttit med iPaden i några dagar och jag känner redan att den kommer tillföra allt det där jag förväntade mig av denna fantastiska, tekniska pryl. iPaden kommer underlätta väldigt mycket när jag ska träffa min kunder.

Nu ska jag damsuga, diska och städa läggan till 100%! Det blir en bra start och ett sätt för mig att tänka ut en strategisk och konstruktiv handlingsplan på hur jag ska styra upp. Kanske sätta lite färg på tillvaron och göra någonting tokspontant.
Kissez n hugz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback