EN VECKAS TYSTNAD .

Så har det passerat en vecka, hunnit med en hel del, kanske inte kommer ta med allt som hänt senaste veckan men tar upp en del.
Earth hour var i lördags och självklart var det becksvart hemma i en hel timme, anledningen var att jag jobbade :)
Det blev en succéhelg!! Bra med folk och coverbandet levererade totalt. Var ute Fredagen (kvällen innan), så jag kanske inte levererade efter bästa förmåga. Jobbade med Amandah och Linda, som för övrigt är två klippor i baren. Under veckan har det varit sport, bira och bakfylla. Har hunnit med att kontakta bolagsverket ett par gånger, strul strul strul, men det hade jag räknat med. Nu måste jag peta in "onödiga" 900kr för att ärendet ska fortsätta hanteras. I veckan har jag även fastnat i en, för mig ny serie "Tusenbröder". Jävligt bra! Har man inte sett så rekommenderar jag den starkt.  "season 2 game of thrones" har även sänts på HBO under veckan :)
Är bjuden på påskmiddag idag, hemma hos Majas familj. Ska bli trevligt, var länge sedan jag träffade familjen. Eller nja, Lisa träffar jag typ varje gång jag är på krogen.
Fyllde, verkligen FYLLDE kylen med diverse lyxprodukter i veckan. Kanske den mest oekonomiska inköpslistan jag någonsin gjort, men jag kännde att jag behövde det. Under veckan har jag även tagit beslutet och fastställt att beställa en ny iPhone4s och en iPad, så de lär ju dyka upp under kommande vecka. Men allt är låååångt ifrån peachie! Jag är inne i en ganska lustig och tung downperiod. Har svårt att konsentrera mig, ta beslut, tänka klart, fokusera på verkligt viktiga grejer.. Men det här är förmodligen samma gamla vanliga ovetskap om hur mitt liv ska komma till att se ut de närmaste åren.. Nog om det. Ska snart laga kycklingburgare till lunch, sen ner på restaurangen. Eller va fan, jag drar ner på restaurangen nu och lagar maten där (:
Sorry! But Disco is kind of dead!
Här kommer en ny favorit, blir så jäkla glad när jag hör den här låten:
HAHAHA! Just det, jag läste om genom tidernas värsta skivor/skivomslag och jag tror fan den här tar priset, ALLA kategorier!! Att folk kunde köpa sånt här osmakligt snusk back in the days :) skrämmande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback