iPODEN SOM DÖK UPP .

För typ en vecka sedan kom min gamla hederliga iPod "bort". En gammal vit och lite smårepig iPod, kanske inte hela världen, men den har blivit en favorit. Kan inte tänka mig att göra mig av med den. I alla fall, den kom bort på jobbet, jag var förbannad och fick alla att hjälpa till att leta efter den. Nu en vecka senare hittar jag den, mellan kablarna bakom förstaärkaren i baren??? Hur i h-vete hamnade den där? Skiter i det, är bara glad att den är tillbaka.
Bockade av en sak på min "bucket list" i går. Äntligen har jag skjutit GLOCK 17, fy faaaan vad kul det var. Georg var en seriös, ordentlig och metodisk instruktör. Fick testa skjuta på lite olika avstånd, kan säja det att det är INTE lätt att skjuta med pistol på 50meter. Men tydligen var jag grym på skytte, hade en "bra" träffbild på tavlan trots avståndet (50 meter) och att det var min första gång. När vi stod närmare (8-10m) och sjöt, hade jag träffbild som en knuten näve. Känner att jag skryter lite här, men det kändes för jäkla kul. Har man inte provat ska man absolut göra det, vilken adrenalinkick!!
Jobbat i helgen och ingen utgång, får se hur det blir i kväll?! Jobbar med Jossan ikväll och eventuellt kommer handbollstjejerna hit och firar sin eventuella seger här i afton.. Kan bli mycket folk.
Keep slick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback