LATMASK!? JAG ?

Jag vet, man ska inte skriva att man inte har skrivit på ett tag och man ska inte ojja sig över att man skriver för sällan... Men nu gjorde jag det i alla fall. Hur som haver, fyra dagar har passerat. Ligger i soffan med en dunderförkylning, inte kul. Inte kul alls eftersom det är fantastiskt väder ute och allt. Internet har varit nere här hemma i snart en vecka, fick tillbaka det igår. Men hur sjukt är det inte att man knapt klarar vardagen utan internet??!! Jobbar på som en arbetsmyra med roughspace°, det flyter på. Bolagsverket segar i vanlig ordning. Jobb och uppdrag trillar in i lagom takt.. landade precis en företagsprofil (logotype och pressmaterial) till ett nystartat företag + att jag fick ett affischjobb igår. Det känns bra att få jobb utan att ha marknatfört sig ett dugg. Har börjat se serien "MAD MEN", awesome!!!

I vanliga fall brukar jag se minst en dokumentär om dagen "typ". Men på senare tid har det som inte blivit av, nu lyssnar jag på P3 dokumentär i stället, älskar arkivet och tycker dokumentärerna i radioform är så jäkla mycket bättre. De känns "ärligare" på något vis.

Hittade ett par sjukt snygga byxor och en tröja idag, måste ha, vill ha, ska köpa. gillar att handla på nätet http://www.asos.com/ . Nu ska jag dra på stan, där ska det inhandlas onyttigheter inför kvällen.

Ha de ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback