SEGARE ÄN VANLIGT .

Jane kitto spelar på jobbet och onsdagen var produktiv, fixade klart spritförrådet och märkte upp hela utebaren. Gjorde en extra spritbeställning och den drog jag hem för en uppfräschning inför kvällens liveuppträdande. Det blev en hård afton, började med schnitzel och en flaska vin till middag, efter det blev det black russian, GT´s och shots, tequila och Hallonlacks. Satt hela kvällen i soffan med Fredrik, Emma, Malin, Maria, Henke, Jossan o.s.v Satan att man alldrig lär sig, igår kände jag efter andra schoten att det skulle gå åt helvete. Ändå skiter man i att lugna ner tempot i drickandet. Resultatet blev ett nattsudd fram till tretiden, med bandet, Henke och lina, Amandah och Elin kikade förbi en snabbis när de hade slutat. Väl hemma gjorde jag nattmat, toast med skinka och dijonsenap, blev svingott. Fastnade i mina serier och kunde inte somna som vanligt...
Så jag är galet seg idag. Men har hunnit göra en del i alla fall. Började med att jag vaknade skitsent.. typ vid ett tiden. Satte mig vid datorn och slöade ett tag, sen ringde Lisa och berättade att min resväska med kläder var på väg. Träffade Astrid en snabbis (Anna W´s bebbe). Kilade ner på jobbet en sväng och hämtade vatten, sen tog jag en joggingtur.. Inte kul att motionera när man kört en hård kväll innan. Tog en låååång dusch efter joggingen och bestämde mig för vad jag skulle äta till middag, ägg & baconmacka och till dessert, pannkakor med vaniljglass och bär. Nu ringde Fredrick och ville ta en öl... suck! Inte åt Fredrik men snarare att jag måste lämna soffan som var ovanligt skön idag.
 
Tills nästa gång, skål!
 

THE ABC OF MENS FASHION - JEFF STAPLE from Hardy Amies on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback