EN GANSKA VANLIG SÖNDAG.

Har legat i soffan och tittat på dokumentärer hela förmiddagen. En bra sida att kika in på är: www.documentaryheaven.com. Idag har jag inte ens dragit upp persiennerna.. Angående gårdagens inlägg, vad jag egentligen ville säga med det var helt enkelt att, jag saknar gamla vänner, att jag är besviken på mig själv och att en scenförändring i mitt liv skulle vara på sin plats. Med det menar jag inte att mina "nya" vänner som jag har nu inte betyder någonting, tvärt om, ni betyder allt för mig. I bland kan det bara kännas så otillräckligt.. Det är näst intill omöjligt att hitta likasinnade här. Sedan jag flyttade tillbaka hit för drygt åtta år sedan har jag träffat två personer som jag "klickat" med direkt, då menar jag på alla fronter. Ni vet sådana personer som man direkt får en koppling med, man vet från dag ett att det kommer bli en kompis man kommer ha vansinnigt roligt med och aldrig kommer vilja förlora. Nä! Hur som! Inte gräva ner sig i det djupare än så. Nu är det bara pälsa på sig, gå på affären, köpa mjölk till kaffet och handla lite käk. Snackez!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback