FORTFARANDE SJUK .

HAHAHAHA!!! Jag har nu sett alla delar av Big Brother, måste bara säja hur jävla kul det är att titta på denna skara underbara personligheter. De som ligger bakom produktionen har verkligen träffat helt rätt, de har lyckats med precis allt. Jag har suttit och asgarvat hela förmiddagen, jag bara älskar en del personer i den där lådan. Har man lite insikt och är i alla fall en liten gnutta människokännare så inser man rätt snart hur bra programmet är. Alla tycks hata den här Hanna ("blogg-bruden"), men henne kan jag bara inte ogilla, hon är ju bara trasig. Jag tycker mer synd om henne faktiskt. Men en person som jag verkligen ogillar är den där idioten Marcel! Han som själv tycker att han är snygg, tycker ner tjejerna, idotförklarar alla och försöker framstå som helyllekillen. Och samtidigt som han ska vara så himla "vuxen" och korrekt, är han så jävla omogen att han springer och gömmer lökar under madrassen till en av de tjejerna med sämst självförtroende på planeten. Han beter sig som ett jävla as! Varje diskution han är med i vrider han och vänder till sin "fördel", han trycker ner och sen tröstar, precis som vilken psykopat som hälst. Sen har vi den där Jessica.. Jag hatar personer som henne, jag vet, hata är ett starkt ord, men i det här fallet stämmer det. Jag hade inte klarat fem minuter med henne i närheten. Tjejen är ett så fatalt misslyckande till personlighet att jag till och med kom på mig själv sitta och höja rösten till tv:n. Jag vet, helt sjukt, men jag satt faktiskt och halvskrek:


-"kan ingen jävel bara be henne hålla käften och gå vidare med programmet".


Haha! Precis så fascinerande och fängslande är programmet i år. Jag kommer följa det här med spänning och jag skiter fullkomligt i vem som vinner. Där emot är jag är nyfiken på att se vem tittarna väljer som vinnare, en ganska bra barometer om hur vi som tittare tycker och tänker. Med andra ord, så kan jag faktiskt tyckas hitta en gnutta allvar även i en "skitproduktion" som Big brother, bara man skrapar lite på ytan och ser på det mer än bara ur underhållningssyfte. well well...


Kribbe Börlin från "skaburbian collective" spelar live på restaurangen ikväll, ville faktiskt ta en bira och lyssna på han.. Men så blev Henke sjuk och jag var tvungen att hoppa in och jobba, trist.


Ha de ja!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback