BIG TIME SHOPING .

Hungrig men får inte äta.. klockan är fem över ett på natten och jag ska dricka en kopp nymalt kaffe! Jag är inte riktgt i fas med dygnet, sover lite strötimmar på dagarna mellan varven jobbar jag. Kanske man skulle ta och skaffa det där kontoret snart... Kanske att man får ordning på dygnet och rutinerna på det viset, eller i alla fall en knuff i rätt riktning. Under dagarna som passerat har jag hunnit shoppa en del. Tre nya Nato-armband till klockorna, parfymen clean (som luktar så grymt fräscht, typ rent och barnängen tvål), två par jeans, lite accessoarer och två par skor.
Ska testa en egenkomponerad diet i sex veckor, om den fungerar lägger jag ut resultat, för den är helt sjuk. Går jag ner mitt mål i vikt på den här dieten.. Då är det förmodligen den grymmaste dieten någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback