THE END OF ERROR .

Attitydförändring!
Sitter med en kopp härligt kaffe, klockan är 06:45 och nyhetsmorgon rullar i bakgrunden. Har precis gjort klart ett logo-jobb åt ett lokalt företag. Snart blir det att byta om, ta sig ut och göra den där jobbiga och förmodligen askalla milen. Det är nya tider nu, beställde en Doorway gym igårkväll. Som sagt, att motionera och börja träna är min nya grej. Om två månader ska jag vara i form!
Anledningen till denna drastiska vändning kom för typ ett halvår sedan, jag har blivit "lite plufsig" och orken finns inte kvar. Jag sover oregelbundet, har inga fasta mattider, ingen riktig dygnsrytm och när jag väl har ätit så har det varit onyttig skräpmat eller en macka. Samtidigt vet jag att jag inte bara kan skippa allt äta och liksom omstrukturera hela mitt liv totalt, jag tar det i etapper, annars kommer det sluta med att jag ger upp. Så... Jag kommer inte köra någon vansinnig tokträning och jag kommer inte svälta mig eller byta ut riktig mat mot pulverdieter. Jag kommer köra en "snällare" träning och jag ändrar om kosten till en nyttigare. Det här blir helt klart en 400%-ig förbättring.
Det är på tiden att jag lurar döden!
Om två månader drar jag till Oslo och hälsa på ett par riktigt roliga "Bodenbrudar" & Maja så klart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback