TO LONG.

Inte ok att vara borta från bloggen så här länge... Julen har passerat och så även nyår. Julen var trevlig, spenderades hos Majas familj som vanligt. Julmiddag, paket och sen jobb på natten som föregående 6 åren. Inge mellandagsrea och hysteri för min del det här året. Nyårsafton spenderades även den hos Majas familj. Träffade min dotter under julen, hon var uppe på besök och det var väldigt roligt att träffa henne. Jag saknar henne så sjukt mycket, hon bor numer i Göteborg med sin mamma. Jag måste säga att det varit en jäkligt bra jul/nyår i år. 2012 kommer bli ett bra år!

Nu ska jag svepa nätet och för hoppningsvis hitta lite kläder, skulle behöva ett par nya jeans, en klocka, ett par skor, ett bälte och en nice pikét. Jag har en tanke, lite segelinspirerat.
Kanske världens godaste dessert någonsin!!!
Cheesecake med färsk vanilj, mörk choklad, havtornstopping och varma hjortron.
Tokenkel att göra och smakar som en dröm, jag är inte mycket för sötsaker och desserter... Men cheesecake älskar jag. Det här är förmodligen den godaste jag smakat!
Blir nog ett glas rött ikväll och slipa lite på rough space planerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback