ONE DAY TO SEMESTER !

Allt är fixat och klart.. NOT! Har inte varit en ledig tvätt tid på hela helgen, vilket betyder att jag självklart inte har packat ett skit, sitter med checklistan nu. Svårt att veta riktigt vad man ska ha med sig (kläder + skor). Lektyren är i alla fall införskaffad, det blev Zlatans självbiografi. Känns jävligt bra att det nu bara är 12h kvar till vi åker mot stugan i Ljusdal. Min Mac är fulltankad med nöje och serier (om det nu skulle vara skitväder). Snart ska jag lägga sommarens största order på öl, vin, cider, sprit och allt övrigt till barerna. Måste även göra en annons och en affisch. Sen kan jag faktiskt känna mig helt ledig i två veckor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback