SLAP IN THE FACE .

Fan vad jag är kass!!! MÅSTE bli bättre på att uppdatera bloggen. Kom hem från "semestern" på Fredag morgon kl 06:00. Det första jag blir tvungen att göra är att tvätta, MEGAsuck! I läggan är det +29°C och kylskåpet ekar av tomhet. Kändes så där kul att komma hem ... Men, det blir vad man gör det till, jag bet ihop, på med fläkten och sprang i tvättstugan, efter det blev det en snabbvila och sen "fika = öl" på stan med Anna B. På kvällen blev det Bränna och fest med the gang. Så blev det även på lördagen, men då startade vi upp dagen med pizza och öl på MIng (deras Dallaspizza äger). Lördagnatten eskalerade till en liten eftersläng med Amandah, Linda, Jossan och Elin. Amandah smög iväg på "uppdrag" medans Vi andra stack och drog i oss hotellfrulle. Vaknade söndag kl 13:00 av att André ringde, han ville ha med mig ut och fiska i stugan... Klart jag hakar :) Vi satt i båten och fiskade i nästan sex timmar och vädret var fantastiskt. Idag (måndag) har jag äntligen kunnat ta mig ut och motionera igen (gipset är borta sedan en vecka) och det var så sjukt jävla underbart att få röra på sig igen. Men det känns att man har tappat när man inte kunnat träna på nästan fem veckor. Mycket saker på g just nu, men tankarna på att börja plugga tar mer och mer plats...
Mer om det en annan gång, nu ska jag gräva ner mig i alla avsnitt av de serierna jag följer.
 
Rock n roll mtfukrs!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback