MITT... TJÄINA !!

MITT!! Men fy satan vad jag trivs i MITT hem! Sitter i min lägenhet, med min dator, i min soffa, snaskar på mitt godis(fy på mig!) som jag köpt för mina pengar. •Mitt• är dagens ledord. Mitt liv, mitt sätt, mitt utseende, min stil, min attityd, mina behov.. Bara mitt! Ingen annans än mitt!! Och det känns jävligt bra! Ingen kan styra över mina val(vill jag tro i alla fall). Jag är nöjd med mitt liv, jag har det mesta man kan önska sig, jag har gjort mina prioriteringar och jag har allt jag behöver just nu för göra mig lycklig. Men självklart saknar man fysisk närhet lite titt som tätt. Någon att krypa ner med i sängen och bara snooza med, eller ligga naken med på soffan och bara känna den där lena känslan av bar hud mot kroppen. Men det är mitt val att jag är själv, jag har gjort mina val och nu tar jag konsekvensen av mina tidigare val. Men snart får jag tömma mitt överfulla skafferi av kärlek(på tiden). Man kan faktiskt få för mycket kärlek, om man bär på den själv. Nåja! Måste även tillägga att jag älskar mitt jobb sååå jävla mycket! Utan mina arbetskamrater hade fan mitt liv varit lika tråkigt som att läsa Kinas telefonkatalog upp och ner. Så tack Jossan, Emma, Elin, Linda, Lina, Tommy, Anna, Göran, Henke, Magnus och Amandah! Det kommer bli en så jävla rolig sommar med er på Restaurangen!!! Och till Er som läser min blogg, dubbel high five!! :)
TJÄINA!

Kommentarer
Postat av: Det är jag som är Jossan!

TJÄINA! 👊

2012-06-05 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback