15 YEARS OF DRINKING .

Bra senaste tre dagarna! Jag har sagt ja till massvis med stuff, gjort klart två logotyper och jag har haft ett givande möte. En vecka så ska ett till jobb vara klart. Men nu är det helg!! Idag missar jag nog melodifestivalen IGEN!! Jag väljer att inte se, jag skulle förmodligen bara bli irriterad för att artisterna är så fruktansvärt långt ifrån min egen musiksmak. Nya favoritdrinken "Old Fashioned", det blir FEST I KVÄLL!! Öl, vin och drinkar. Få se vad kvällen har att erbjuda, gick ut en sväng igår, "vanliga" gänget. Ikväll hoppas jag träffa lika roligt folk ute som igår, jag är laddad som fän.
- Sip that drink and suck this, gorgeous bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback