IM BACK!

Så där ja! Fyra dagar senare sitter man framför bloggen igen, har haft en sjukt busy vecka. Det brinner i knutarna. Måste snabba mig lite.. drar de senaste dagarnas händelser kvickt.
Hockey på måndag (SAIK vs. AIK) med middag och öl, tisdag blev ochså hockey med middag och öl, idag middag med hockey och öl.. Jag ser ett mönster :) Under förmiddagarna har jag varit nere på restaurangen och ryddat inför öppningen som närmar sig med stormsteg.
Helgen var ganska lugn, blev utgång men lite av ett fiasko. Visste inte alls cart jag ville ta vägen, fan att folk ska vara så jävla neggo!!! Blir spyless. Men i dagarna har jag suttit med två sköna brudar och tagit tag i ledighetsaktiviteter till sommaren :) Grymt roliga planer, det blir en privatklubb. Berättar mer i nästa inlägg. Nu måste jag köpa lite nya kläder..
Nya företaget ( rough space° )är snart igång, har nog skickat en miljon papper till bolagsverket de senaste dagarna.
Rock n roll bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback