LUNCH I SOLEN .

Missade att ringa Majsan igår, inte riktigt likt mig. Somnade på soffan igår, vaknade mitt i natten och kravlade mig iväg till sovrummet och somnade om som en stock. Väckaren ringde kl 10:00, sovmorgon. HV71 drog på sig ytterligare en förlust igår, sjukt hur dåligt de spelar. Idag känner jag mig nöjd över gårdagens produktivitet, gjorde klart det mesta jag hade på min lista. Sommarbaren är nu planerad in i minsta detalj, satt med kataloger och "att göra listor" i princip hela dagen. Idag blir det att vårstäda restaurangen. Lunchade med morsan idag, solen gassade och det är alltid lika trevligt att få lite kvalitetstid med henne. I kväll ska vi se matchen mellan Luleå och AIK, blir nog en öl eller två. Just nu sitter jag i köket på restaurangen och lunchen är i full gång, måste avsluta.
Well, see you laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback