NYA TIDER KRÄVER NYA METODER .

Allt bara rullar på, firman, jobbet som barchef, restaurangen, anställningarna, ja, verkligen allt! Känns för bra, kommer nog hända något skit så bra som det går nu. Tiden har flugit iväg, haft tusen saker att göra senaste dagarna. Känner att jag gör ett bra jobb, tar i med hårdhandskarna, ställer rimliga krav och levererar. Idag har jag agerat handyman, jag har skruvat, omstrukturerat hela köket på restaurangen och jag har städat som en galning. Två nya bartenders anställda, detta skriver jag med ett leende på läpparna :) dom e bra!
Skönt som Fän!!! Snart kommer Maja på besök, ska bli nice. Nu ska jag slappa framför tv:n och sen blir det sängen. I morgon ska jag upp tidigt och fortsätta vårstädningen på restaurangen. Under kvällen är det avgörande match för HV71 igen.. Jag blir så trött!
Have it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback