SATAN I GATAN .

Ytterligare ett litet avbrott i bloggandet, beror på att jag har sååå sjukt mycket med jobb + att jag har landat fyra nya hemsidejobb och en logotype.
Idag drog jag ner tidigt till restaurangen för att hinna med allt.. ingen idé, gjorde två saker som stod på listan. I stället började vi köra trasiga utemöbler på tippen, ränsade stora uteförrådet, köpte tidningshyllor och installerade det nya högtalarsystemet. Grymt högtalarsystem, man ställer ljudnivå individuellt på högtalarna. Nu har jag fått in 107st jobbansökningar, galet hur mycke folk som sökt, med tanke på att annonsen bara legat ute en vecka. HV71 åkte ur slutspelet, men det var som väntat och nu kan man fokusera mer på annat. Ska skriva lite schema nu innan jag somnar, imorgon blir det att dra ner på restaurangen för att göra klart så mycket jag hinner.
På min agenda:

• Batterierna i utebaren är lösa.

• Reserveratskyltar.

• Kylare för bordsservering av rosé, skumpa och vitt.

• Gå igenom filtarna och hitta enkel förvaring.

• Kylskåp till bar, fruit, juice och vinkyl.

• Isho i restaurangbaren

• Flaskborste

• Värdeskåp

• Bordsben

• Hyllor till städskrubben

• Färgad tejp

• Oljetråg

• Bänkskiva till köket

• Magasinkärra, trissa

• Flytta utemöblerna

 

Jag har lite att stå i..

 

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback