SUNDAY´S BEEN GOOD TO ME .

Härlig dag! Ingen bakfylla alls, som jag trodde att jag skulle lida av idag. Nä, efter ett glas vatten och en dusch var jag på benen och pigg igen. Denna soliga söndag har jag lyxat till det en jävla massa.. Kebabrulle med stark sås, Lösviktsgodis, Coca Cola, Jordnötsringar och tittat på "ENTOURAGE" hela eftermiddagen. Hade en supertrevlig kväll igår, träffade massa folk och Micke spelade hyfsad musik. Lutar åt utgång på annan ort nästa helg.. Vi får se. Gillar att jag träffade mycke människor jag inte ser så ofta, det sporrade mig och fick mig att inse, det finns kanske lite hopp här i alla fall.
Rock on motherfuckers!! :)
Snart måste jag få ordning på mitt eget företags hemsida.. Men det är på väg, jobbar på med det, kanske lite för sakta, men en sak i taget. Vill ju inte att "Min Reklambyrå" och "rough space" ska se ut som skit.
En folder jag gjort åt en kompis.
Fortfarande sjukt sugen på ligga!! Alltid samma visa dagen efter kvällen före. Miss that little bootey of yours! Bara bita ihop och man up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback