SLUTA DRA NER STÄMNINGEN .

Lördagmorgonen levererar.. Moln?? Tråkigt, men solen kikar fram då och då. Inget kaffe idag heller!!!! Hur kunde jag glömma köpa mjölk igår.. Det blir att dricka svart, vet inte riktigt när jag fick för mig att sätta mjölk i kaffet, det gjorde jag inte tidigare? Jaja, inte hela världen att man inte har mjölk till kaffet. Var ut en sväng på krogen igår, vilket blev lååångt ifrån succé. Jag avskyr människor som bara neggar, fattar inte varför man går ut om man tycker att allt bara suger? STANNA HEMMA om det inte passar, jag blir så förbannat less när människor ska hålla på och dra ner stämningen. Får se hur det blir i kväll, tror dock att jag hamnar på krogen. Rekryteringsprocessen går strålande! Båda tjejerna är glimrande och igår landade vi en till, så nu har vi tre nya servitriser, var av två har barvana. Nu behöver vi bara ett par bartenders också.. Men det är lättare sagt än gjort. Hittills har jag bara fått in en intressant ansökan, en tjej på 20år, med yrkeserfarenhet och utbildning. Hon har rätt inställning och har jobbat i bl.a Barcelona, vilket säger en del om den här tjejen. Ska försöka boka in en intervju med henne på måndag. Nä! Nu ska jag ner i tvättstugan, så jag har lite rena kläder ikväll!!
C-YAH!
Tur jag har den här personen i mitt liv, hon lyckas alltid få mig att bli på bättre mood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback