DEKLARERAT = SANT!

Klarvaken redan kl 09:43, somnade vid 04:00. Morsan kom på besök igår och stannade över natten. Själv satt jag nere på restaurangen och surrade skit i går kväll. Jag började gårdagen med att göra klart schemat för serveringspersonalen, skönt att det är klart. Sen var det bara att plocka fram utemöblerna.. när jag slog upp dörrarna till utebaren, solen strålade och vattnet droppade från taken, kände jag för första gången på typ sju månader att, nu är det fan inte långt kvar till sommaren. Ska se om inte jag och Henke kan boka in en pingiskväll till veckan, hade vart sjukt kul. Idag har jag hunnit med att deklarera, både den privata och företagsdeklarationen :) såååå jävla skönt att det är gjort + att jag får tillbaka nästan 14 lakan :) nice nice!! Det blev ingen kamera som det var planerat, utan jag köper en iPad och en ny iPhone 4s. Till middag blir det att käka taccos, gjorde det igår också visserligen, men va fasen, det är ju smarrigt! I kväll ska jag ut på krogen! Måste bara hitta någonting att ha på mig..
Ha en bra dag folkens! Det kommer jag ha.
Den här beach cruisern ska jag ha i sommar, kosta vad det kosta vill!! Jag SKA ha den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback