BRA SPRIT .

Igår natt kom jag på den fantastiska idén att förnya den privata barens utbud, min tanke var att kunna ha flaskorna framme, alltså, kraven var följande: Flaskorna skulle he en snygg utformning och de skulle ha en stil på designen som passade varandra och gav ett just helhetsintryck, sen ville jag att de skulle vara enhetliga i etiketten (svart/vitt) eftersom inredningen här hemma går i mycket vitt. Uppgiften var inte den enklaste, man får ju samtidigt absolut INTE tulla på kvalité. Men jag tycker att jag gjorde ett rätt bra jobb. Hittade faktiskt precis det jag ville ha, en rom, en tequila, en vodka och en gin. Prislappen på den här fantastiska samlingen c:a 2000kr.

Var ut en sväng idag, men skoskavet gjorde comeback, så det blev bara halva rutten. Droppade in på restaurangen och tog en snabblunch i stället, fick då veta att det nästan är fullbokat ikväll, kul.. Jobba med skoskav.. Skoskavsplåster i all ära, men det känns i alla fall. Längtar så förbaskat till början av juni, inte bara för att den riktiga sommarvärmen har kommit, men för att de första inbetalningarna har landat på nya företagskontot och nya reklambyrån är i full gång.

Nu ska jag ta en härlig dusch och lufttorka i soffan.


crystal head vodka
The Kraken black spiced rum
Breuckelen Destilling Gin
Espolon Tequila Blanco
Bredvid baren kände jag att det skulle passa med någonting grönt och annorlunda, varför inte odla lite egen mossa.

http://chaoscrewtattoo.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback