OH EM GEE .

Vilken dag! Har softat hela dagen, inte gjort ett skit faktiskt, eller jo! Jag har ju uppdaterat bloggen och ändrat hela utseendet, var tvungen, den tidigare var för mörk och passar inte in i min sinnesstämning. Jag ska snart ut på promme.. Har inte kunnat på ett par dagar, har haft det fetaste skavsåret ever, som en femkrona stort.. SMÄRTA! Men nu är har det läkt och vädret har blivit bättre. Hade vin & ölprovning igår på restaurangen, skittrevligt. Jag, Anna, Tommy, Sofia, Henke och Jossan. Vinerna var "ok" medans ölsorterna var riktigt jävla äckliga. Till middag ska jag laga lite rester från dagens lunch. Just det! Storforsen inbokad den 10:e Juni, tälta, grilla, öla och vina. Fan va kul det kommer att bli! Hoppas vi blir ett rätt stort gäng.
Nu var det  på tok för länge sedan jag var på fisketur, då menar jag inte att åka och dra en gödda i någon liten skitsjö. Jag vill åka norrut, till något hemligt vatten och fiska ädelfisk, sova i tält ett par-tre dagar, dra med sig lite bra kött, grillkorv, en pava rött, en flaska whiskey och sen bara koppla bort allt som har med stan att göra. Men! Igår kom jag och Tommy fram till att det blir en långtur i sommar, han visste om ett bra vatten.
love to u all motherfuckerz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback