SUNDY ALL OVER AGAIN .

Så har söndagen passerat, latat mig som fan idag, inte gjort många knop. Suttit med datorn hela dagen och bara softat, eller jag har faktiskt jobbat.. Har även hjälpt en kompis med hennes blogg, som nu har fått nytt utseende. Knallade in till stan och handlade lite smaskiga ingredienser till middagen. Idag var jag sjukt sugen på pasta och scampi.. Så jag handlade..  Scampi, färsk pasta, färsk chilli, färsk basilika, färska champinjoner, en fantastisk olivolja och lite andra saker som jag inte är så stolt över, typ jordnötsringar haha! Maten blev asbra i alla fall. Kom mig ut på krogen igår, var sådär.. Eller det var som trevligt, jag vet inte.. Tror mitt mode berodde på det pissdåliga vädret (snöstorm i maj???). Det blev ingen Cognac och cigarr igår, den som spar han har, tar det på tordag i stället, kommer passa perfekt till veckans TK.
Nu blir det tv och snacks! Later u all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback