WHAT TO DO .

Sitter och kliar mig i skallen.. Hur ska jag göra ikväll!? Ska jag gå på Lotus, eller ska jag gå ut alls!? Jag vet i faan, hjälp va velig jag känner mig.. Sitter med min underbara MacBook Pro i knät, fötterna på vardagsrumsbordet, en Loka citron står och brusar på armstödet och hockey på tv:n. Ute är det skitväder men jag är på bra humör.. fast trött, men rastlös. Jag har ju för visso en massa saker på agendan i eftermiddag, saker som förmodligen kommer leda till utgång.. hehe. Men vad ska man ha på sig, när ska man ta första drinken, kommer det regna i kväll också?? Så många frågor, så få svar! Hoppas jag inte stöter på någon jävla antiperson om jag nu går ut. Äh! Skit samma, jag ska i alla fall lyxa till det lite i kväll, det blir en cognac och en cigarr till kaffet efter middagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback