Det tar ett tag .

Det gör som oftast det, tar ett tag.. Ett år har passerat och de senaste veckorna har allt skit som hänt under året äntigen silats bort, processats och det känns som att jag kan börja om på nytt. Jag har hunnit reflektera över allt och alla, valt vilken väg jag ska gå och vad jag vill göra och med vem. Äntligen har jag hittat tillbaka till mig själv och nu kan jag återgå till att vara en person som jag förlorade för snart fyra år sedan.
 
Så, jag trode att bloggen skulle hamna på hyllan och aldrig mer återupptas, men.. Efter lite funderingar, faktiskt en del påtryckningar och självklart egen vilja fortsätter jag. För hoppningsvis kommer jag kunna underhålla er ett tag till ;)
 
Jag minns att jag sa förra året, att år 2012 skulle bli det bästa året på jävligt länge.. Det är ett uttalande som jag nu med facit i hand kan berätta för er alla, blev mitt livs kanske fetaste felgissning!! Inte ett skit gick min väg det här året (jo en del, men inte många). Men jag klagar inte, jag har det bra trots allt.. Bara det att saker man förväntade sig, saker man hade hoppats på, alla de saker och förutsättningar bara rasade, ungefär som när man tar syltburken i botten på pyramiden. Men nu, efter att allt passerat och det börjar dra ihop sig för årsskifte sitter jag här igen, med nyladdade batterier, träning och en sundare livsstil. Jag har lyckats behålla fattningen även att det varit mer mörker än ljus. Nu är det snart December och trots ett "skitår" så ser jag ändå bara ljust på framtiden, jag vågar faktiskt till och med säga att 2013 kommer bli ett grymt bra år. Har redan planerat in, Stockholm innan jul, en GRYM nyårsfest inplanerad, resa till New York mot sommaren, barchefsjobb i sommar och sen utlandsresa med hela bästa gänget(typ 30 pers) efter säsongen. Träningen har gett resultat och snart kan jag ha snygga "smalkläder" igen!! Nu vill jag ha en ny garderob, men det får vänta, det ska sparas som in i helvete nu (och fortsätta tränas så klart)! Skadar ju inte att "fönstershopa" i alla fall så man hänger med i "modet".
Jo!! Cykelbygget är igång, jag är skitglad :D kommer komma bilder och beskrivning på projektet allt eftersom...
 
Well.. If you got to know.. Ja, jag är singel och just nu lyssnar jag mycket på, Lana del Rey´s "born to die" och Norah Jones "Little broken hearts", passar utmärkt i vintermörkret med en kopp av det bästa kaffet.
 
Fetaste skorna: http://www.deltoroshoes.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback