Wake up! Gangnam style .

Datorn väckte mig med låten "gangnam style" i morse. Fantastisk!!! hahaha!! Jobb, jobb, jobb. Massa att göra, ingen energi. Vill bara lata mig, men det vet vi ju alla att det inte riktigt fungerar. Blev rymdpackad i lördags. Är i ett ganska komplicerat läge i mitt liv just nu, hoppar från att vara fantastiskt glad till att må piss och alkohol är INTE lösningen, även att det i mitt fall känns så ibland. Har haft en over all bra vecka trots allt. Det är sol ute idag och det är ju lite glädjande. Ska snart ner på jobbet och käka sopplunch vilket också är glädjande på sitt sätt. Vi storstädar kök och diskrum, aptråkigt men måste göras. hoppas nu för fan att den här dagen blir en bra dag!! 
Sen undrar jag, vart fan tar allt och alla vägen på vintern? Varför ska man, inkl. mig påstå att vintern är räddad för att man har hittat en eremitisk underhållningsform i stil med datorspel och tvserier.. Deprimerande! ush vad jag är negativ nu då!! Saknar "sommargänget" som fan!! Ni underbara människor!
 

So this is goodbye • Personlig fakta: röstar på nyaModeraterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback