KÖTT - TOMTEN .

Tja! Kul att du tar dig tid att läsa om mitt eviga dravvel:) Igår blev jag svintrött på kvällen, somnade i soffan vid 18-tiden. Vaknade till av att det lät i hallen (typ 19:00), gick dit, kikade ut genom dörren ingen där, men det låg ett paket torkat renkött på golvet!? Fantastiskt! Hur nice var inte det, älskar torkat renkött. Tack kött-tomten!! Såg massa olika skitdokumentärer fram till tio ungefär, bara för att fördriva tiden, blev inte mycke gjort igår.. Idag när jag vaknade, skittidigt btw, skulle jag ha tagit en promenad, men det regnade så, pass på promme. Tänkte somna om, men gick ner på jobbet och drack kaffe i stället. Ingen direkt superstart på dagen. Så slutade det att regna, så jag bestämde mig för att sticka ut och springa, även att träningsschemat sa "vila", det blev 2x4km jogging!? Jag är på g. Fan så fit jag ska vara till sommaren. Ikväll hockey, Magnus och mitt "spelbolag" har gjort ett skrällspel, om den går in.. Förmodligen inte, man ska ju inte räkna hönsen före äggen har kläckts, om det nu är så man säger. Nyduschad sitter jag här i soffan och funderar.. Fan vad lustigt mitt liv blev, bara senaste 6 månaderna har verkligen vart riktigt turbulenta. Men det krävs motvind för att en drake skall lyfta, tydligen ordspråkens dag idag...
 
Nä! göra sig klar för middag, blir en klassiker idag, Stekt falukorv med löksås och kokt potatis. Självklart blir det ett par kalla till hockeyn.
 
Från mig till er, ha en fantastiskt fortsatt bra dag/kväll/natt/morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback