MJEHE BUHU!

Men sura då!!! Ja, jag kanske vill sura lite.. Är kanske den rastlösaste killen i världen just nu. För lite träning, för mycke regn. För lite kärlek, för mycke ensamhet. För mycke mörker, för lite ljus. Ja listan med negationer går att göra oändlig, känns det som idag. Men vem fan är jag att klaga? När världen svälter, det krigas, korruption och våld är vanligare än motsatsen...
 
Sitter i min lilla (underbara) lägenhet, kanske kunde jag ha det bättre? Eller nä! Eller jo.. men på vems bekostnad då? Ingenting kommer gratis i livet, INGENTING. Allt handlar bara om hur, vad eller vem man är villig att offra. Fan det låter ju som att jag är tokdeppad.. Kanske lite, men inte så det skadar (tror jag). Samtidigt finns det saker att vara glad över, det finns det alltid. Till exempel så är Maja i stan (megaplus), Hv71 tog en seger idag (igen), jag lyckades göra klart ett hemsidejobb idag (ett krav). Men det räcker inte! Jag vill ha nått mer, jag vill ha någonting som fyller upp mer än bara små delar här och där. Jag vill känna mig hel, jag vill ha rutiner och Jag vill, vill och vill.. Nu tänker ni, "-Men va fan ta tag i det då!". Ja, men vart fan ska man börja... När man inte vet hur och alla runt omkring en känner samma sak?! Jag vet EXAKT vart jag vill vara om typ fem år, vet du?
 
Så, nu har jag fått skriva av mig lite. Nu ska jag gilla mitt liv lite. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback