SMÅSJUK .

Herregud vilken helg! Jobbade både Fredag och lördag. Fredagen var jag på grymt bra humör, tramsade på som fan på jobbet. Blev kvarsittning efter jobbet, orkade inte stressa för att ta sig vidare på krogen. I stället drog jag, Jocke och Mattias på relaxen och ölade vidare. Hur skönt var det inte att sitta i en varm bastu med iskall öl och titta ut i natten, över en stad i höstskrud. Fattar inte att man glömmer att den finns (relaxen). Lördag blev inte sämre! Slappade i soffan tills jag började jobba. Henke, jag i serveringen och Magnus i köket. Jobb fram till 21:00 efter det pös jag upp till Jossan och Maria som bjöd in till sushimiddag. Jag, Lizzy, Erik, Jossan, Maria och Fredrik softade lite hemma hos Maria innan vi gick ut. Det blev en grymt bra kväll! Det nalkades efterfest, men jag var för trött och valde att gå hem i stället. Söndag gjorde jag inte ett skit... Var helt färdig efter helgen, har även lyckats dra på mig en förkylning. Idag ska jag ta mig i kragen och städa läggan, damsuga, diska, boka tvättstuga och jobba med hemsidan.
 
WOOP WOOP!! Dagens personliga fakta: Mitt stjärntecken är Kräfta
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback