VINTER .

Hello! Känns lite som att jag skriver om samma saker hela tiden.. Börjar känna mig ganska oinspirerad. I går kom vintern, första snön och svinkallt. Men det hindrade inte mig från att ta mig ut och springa, men satan vad det piskade i facet. Jossan har nu lämnat oss för sthlm, tråkigt, men grymt kul för henne. Sitter själv i seriösa tankar på att dra mig här ifrån, men det blir först om något år. Som sagt tidigare, reklambyrån är ju snart helt i rullning så jag måste (vill) satsa på det 100%. Idag skulle jag ha tagit en promenad med Sofia, men jag bangade ur, jag ligger fortfarande kvar i sängen. Har lite ångest för att jag inte hakade på, för det är grymt fint väder med sol ute. Men va fasen jag tog ju i hårt igår, har träningsvärk som fan i magen. Gjorde min första hemmatränningen igår, mage, åtta övningar 30rep. Middagsbjudning står på dagens schema, Servera bjuder på middag med show och givetvis ska vi dit. Är glad trots omständigheterna, men det hade ju inte skadat att kunna koppla bort ibland. Allt jag gör, ser eller hör här hemma påminner mig. Jag är som lite fuckad i huvet just nu! Det är lite som filmen "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" 
Nä nu skiter jag i det här, ska iväg och käka lunch. Idag blir det Lax och skaldjurssoppa med baguette. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback