ALLT ÄR SOM VANLIGT.

Men jesusamalia.. Vad hände igår liksom!? Jobbade, tog det piano.. BOOOOM! Så var det fullsatt i restaurangen, det bara small till, turister som skulle med något slags ånglok till Abisko. Satt lite i skiten och kassan började givetvia att strula när det var som mest. Med tankar på annat hade jag helt glömt bort att Matte var i stan, gissa om det värmde till i lillhjärtat när han gled in genom dörren. Han har nu flyttat tillbaka efter att varit i Norge ett tag. Han, jag och Henke satt kvar efter jobb och surrade lite skit. Jocke, Pelle och Sred kom också förbi. Henke och Matte drog på nattklubb medans jag och Sred satt och snackade hela jävla natten. Han är ju bara för skön den liraren! Fortfarande i cykelträsket och Pelle med sitt genuina intresse för mek och gamla klenoder är ju inte sen på att haka på när jag börjar surra cykel, det visade sig senare att han eventuellt har en gammal ram av just den modellen jag vill ha. awesome!
 
Nu drar jag ut i finvädret och promenerar, sen blir det fokus på god mat!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback