EN MYSIG TORSDAG .

Såg hockeyn (AIK vs. BRYNÄS) med Henke, Sofia, Fredrik och Magnus igår. Jossan kom förbi en sväng senare och hade till allas förtjusning med sig Lina!! Det blev en ganska sen sittning, jag, Lina, Jossan och Henke. Så att jag vaknade klockan 13:00 idag var inte så konstigt. Idag har det varit slappardagen deluxe. Gjorde klart bloggen till arbetskolegorna från i sommar, så nu kan de blogga alla på samma ställe, blir enklare att följa vad alla gör på respektive platser i världen. Gick sen ner på restaurangen en sväng och sa hejsansvejsan, sen iväg och handla. Tillbaka till restaurangen för att låna köket, idag blev det quesadillas.. MUMS! Men jag klantade mig och missade köpa creme fraiche, klantärsle man är. Quesadillas är grym att värma på, så gjorde några extra, tog med de hem och satte mig vi datorn. Idag har jag suttit och lirat LIMBO, jag älskar "pusselspel" och sen är det ju riktigt snyggt också. Nu blir det att kika på senaste avsnittet av "white collar" och "Sons of Anarchy". Fram med snasket som ikväll består av iste och jordnötsringar.
 
Till nästa gång, höres mina små läsare..
 
Exakt så här kommer min cykel att se ut. Priset kommer bli c:a - 3500kr totalt. Billigt!!
 
Besök bloggen "THE SWALLOW" : http://theswallow.blogg.se  vår egen blogg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback