OST, KEX & VIN .

Hockey igår, blev ganska lugnt. HV71 vann sin match mot AIK, tråkigt att Daniel inte fick vakta kassen i AIK! Från det att jag vaknade idag har jag varit sugen på hemmagjorda burgare, men det slutade med att jag gjorde en thaiwook.. Som blev AAAASSGOOOD!! Under dagen har jag mest suttit vid datorn och surfat. Pissdålig lön denna månad (igen), så inga utsvävningar direkt. I morgon kväll blir det ta mig fan ost, vindruvor, kex och vin till Hockeyn. Hockeyn har typ blivit lite av en ljuspunkt i tillvaron, den och "DreamTeam Elitserien". Ska skicka menyförslag till en eventuell catering, kanske blir något av min senaste idé i alla fall. Dags att grotta ner sig i soffan framför tv:n och kika på senaste avsniten av "New Girl", "How I met your mother" och "Sons of anarchy". A-Fil och müsli time! Är ganska trött efter kvällspromenaden, fick faktiskt sällskap av Maria ikväll, trevligt! Men fan vad kallt det har blivit om kvällarna här uppe i norr, +4,2°C ute just nu... Brrr!
 
Nighty nighty!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback