SNYGG YXA .

Sitter med morgonkaffet i högsta hugg, vad vore livet utan bra kaffe och morgonsurf (nsd.se, kuriren.nu, aftonbladet.se, expressen.se)!? Kommer aldrig att ångra köpet av en bra kaffebryggare, kaffekvarn och kaffebönor, att brygga kaffe på det sättet.. Så jävla värt!
 
Vet inte riktigt varför, men jag gillar yxor. Är det bara en killpryl eller har jag en "skada"? Jag menar, varje gång det ska eldas blir det ju alltid, även om det inte hörs, någon slags inbördes rivalitet om vem av grabbarna som ska hugga veden.. haha sjukt igentligen. Fixade konto på "Bwin.se" idag, så nu har jag C Sports Large-abonnemang (värde SEK 1347) i tre månader. I abonnemanget ingår livestreaming av alla C More Sport-kanaler (Allsvenskan, La Liga, Serie A, Elitserien, NBA, ATP Tennis, filmer m.m) och TV4 Sport. NICE! Hösten / Början på vintern är räddad. Men man var tvungen att lägga ett spel på minst 200:-, vilket inte alls tog emot igentligen, eftersom jag "kan" det här med elitseriehockey nu hahaha! Nä får se hur går, i bästa fall vinner jag 4500:-, i värsta fall har jag betalat 200:- för ett kanalpaket som skulle ha kostat 1347:-. Hur som, så har jag gjort en bra affär. Regnar för mycket idag så det blir ingen promme!! =( 
 
VILL HA!
Best Made Company is a company founded in 2009 by Peter Buchanan-Smith who saw a need for a better axe, a essential tool for survival and productivity. They produce beautifully crafted axes that come numbered with documentation and guarantee, and a fitted, top-grain leather blade guard. The brand has recently embarked on a new line of products, which include wearable goods, bags, a first aid kit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback