Y E S !

Vilken grym kväll det blev igår! Satt med kockarna i köket och såg hockeyn, Luleå vs. AIK. Magnus fixade toast med två röror, en röra med bacon och ädelost, den andra var en laxröra, fantastisk förrätt och rött vin till det. Middagen bestod av en kryddig chilligryta och vitt bröd. Jäger och drinkar, kvällen rullade på, Jossan och Sandra joinade och sen kom även Leif förbi en sväng. Men det bästa av allt!! Pelle kom förbi med grabben och gjorde min kväll.. Han har hittat en cykel! En 60-talare! Nu jäklar är det bara sätta igång. Fan vad glad jag är :)
Nu ska jag snart ner på jobbet och fixa annonsen till helgen och hämta min middag (tack Magnus.R).
I eftermiddag blir det att ligga i soffan och slappa, kika på resultat i mitt "DreamTeam" och se lite serier.
 
Nä! Måste kila, men skriver mer sen. Morsan, Brorsan, Karin och Jamie kom just hit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback