En månad senare...

Julen kom och gick, nyår kom och gick.. Jag försvann och kom tillbaka, nu är jag här för att stanna! Ska snabbt sammanfatta månaden som skuttat förbi. Julen, jobbade hela julhelgen men hade skitroligt på jobbet. Speciellt roligt hade jag på uppesittarkvällen (23:e Dec). Det var länge sedan jag kände en sådan lycka, jag blev gråtmild faktiskt. Jag har saknat alla så OTROLIGT jävla mycket och just denna kväll så dök nästan hela bunten upp. Trots att det var fullsatt och stressigt i baren kunde jag inte göra annat än le, fan vad jag tycker om er. Det värmde att se er, tråkigt att jag inte kunde hänga med er under kvällen.
Efter julhelgen gick jag och blev riksdålig, trode ett tag att jag dragit på mig ebolavirus.. Var faktiskt orolig att jag skulle missa den episka nyårsfesten hos Jocke, men det gick över och jag blev frisk i tid. Vilken fest det blev :D
Spriten flödade och surret tog över, vattenpipan bubblade och musiken öste ur högtalarna. Riksbakis dagen efter, blev i princip liggande i två dagar. Mellan festerna och sjukdom har det vart en del hockey, faktiskt har det blivit en del motion också.. Men det har varit kallt, kanske lite för kallt, känner mig lite krasslig igen.
Har hunnit göra klart ett av mina projekt till 100% i veckorna, bara hoppas att kocken är på. Min lilla reklambyrå börjar ta form, känns bra. Dock så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. Ska jag satsa på den eller det andra?! Tankspridd och ambivalent känner jag mig, jag vill ju göra så många saker. Måste hitta fokus, ta ett steg åt någon riktning i alla fall. Träffade Maja när hon var hemma, lika vacker som alltid! Nu är hon i Thailand och gottar sig i värme, alkohol och killar. Avundsjukan klär mig inte!! Men fy tusan att jag hade velat vara i hennes sandaler just nu(om man bytte ut killarna mot tjejer dvs). Sitter just nu på restaurangen med en Glenmorangie i handen, snart hockey, ingen kanonmatch direkt.. Rögle vs. AIK.. Men jag har gjort ett spel och tippat Röglevinst, så..
 
I alla fall tack alla underbara vänner och ett speciellt stort tack till:
Martina, Jossan, Sandra, Maria, Fredrik, Jocke, Amandah, Sofia, Henke, Magnus, Elin, Emma, Lisa, Linda, Anna, Annette, Dennis, Alina, Thomas, Louis, Patrik & Pelle.. Känns som att jag glömmer någon.. i alla fall.. Vad fan hade jag gjort utan er?!?! Ni förgyller mitt liv på fler sätt än ni kan ana.
 
well well!! Det har vart en bra månad(typ 8 av 10) Hatar som sagt vintern och längtar jävulusiskt mycke till sommaren!!! Finns inte ord att beskriva hur mycket, det är därför jag svär ;)
 
Later peeps!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback