Men somna då!!

Vända på dygnet verkar vara det svåraste som finns för mig tydligen. Eller vända och vända.. Jag vill sluta vakna så förbannat tidigt bara. Idag vaknade jag kvart över fem igen!!?? Vad är problemet?? Jag går och lägger mig typ 01:00 och vaknar 05:00.. Fyra timmars sömn, fattar ingenting. Skit samma, det är ju ok så länge jag inte tar skada av det. Ett plus med att vakna så sjukt tidigt är ju att jag får massa saker gjorda. Till exempel har jag suttit och skrivit på mitt lilla bokprojekt hela morgonen. Jag gillar att skriva, så jag tänkte att, varför inte? Skriv en berättelse. Så jag har börjat. Jag vet inte riktigt vart den kommer ta vägen men det är grymt kul och jag tar det seriöst. Rögle vann igår, tack vare att AIK spelade uruselt. Mer hockey idag, awesome! Kanske får se den själv ikväll igen, Magnus kanske kommer förbi.. Henke ska eventuellt på bio? På torsdag är det häng med Sofia. Det blir sushi och kanske lite vin. Fredag ska jag hänga med Maria, vi har bokat in en riktig schnitzelmiddag. Lördag blir det jobb. Nu ska jag hoppa in i duschen, kom precis hem från långpromenad. Rosa himmel idag, vackert! Men framför allt skönt att vara ute i det fantastiska vädret.
 
Different shades of pink..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback