WELL... I DO!

Har precis kikat på nya avsnittet av "Californication", dricker kaffe och mörkret börjar falla utanför mina fönster. Har ett par timmar innan jag ska iväg igen, passar på att uppdatera bloggen. Det har vart en fin dag idag, ingen motion dock. Har varit grymt ordentlig på att motionera senaste veckan och dygnet är äntligen i fas!!! Äntligen!!! Har haft en bra vecka, med roliga fester och trevliga middagar. Det blev t.o.m utgång på fredagen. Partypinglorna levererar alltid, ni vet vilka ni är ;)       Även skönt häng på restaurangen i lördags. Satt med Pija, Henke x 2 och Patrik. Senare under kvällen dök älskade Elin upp med en skön polare i form av en Julia. Ska bli kul på söndagsmiddagen, om den nu blir av... Innan det är det jobb, Tor, Fre och Lör. Nu ska jag dra ner på restaurangen och baka lite äkta italiensk pizza, ta ett par bira och se hockeyn. 
 
Att jag vågar låta mig själv tänka dessa tankar.. Maybe i´m broken, but i don´t see a way to fix it! A gigantic cluster fuck... but not in a military sense. Just a huge fuck-up of epic proportions!
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback