THEKILLERS, FEST, FONTS & APPLE TV .

Oj oj oj  vad tiden flyger iväg! 30 dagar senare får jag fingrarna ur röven och gör ett blogginlägg.. Spännande saker händer hela tiden och skvaller sprids till höger och vänster i en salig blandning av drama och lögner. Ska inte gå in på detaljer men det händer sjuka saker. Har varit en grymt bra månad, kan inte gå in på allt så jag skummar igenom det jag kommer på.
 
Födelsedagsfest hos Maria, jello shots och tequila, slutade med tokfest på krogen (roligt) men hamnade hemma ganska tidigt. Har lyckats med målet att gå ner 8kg, nu ska jag plåga mig ännu mer och börja "bygga". Har varit och besökt Patrik, som bor supermysigt, Pelle dök också upp och sen blev det blev bubbel i glasen och theKillers i högtalarna, fest och utgång igen. Patrik visade sin Apple TV (som jag funderat på att köpa länge), fantastiskt! Är nu en väldigt nöjd ägare av en Apple TV3. Skaffade NETFLIX i samma veva och är sjuuuukt nöjd. För ett par veckor sedan snöade jag in på typsnitt, fonts osv. Nu har jag gjort ett eget (THE FIRST FONT), måste dock slipa "lite" på det :) slänger in ett smakprov på det här under. Fortsättning följer...
 
God morgon / middag / kväll / natt på er.
 
Jag och Sofia hade skitsvårt att hitta en present till Marias födelsedag, till slut hittade vi den här lilla skönheten, som visade sig vara en succépresent. En guldklocka från Adidas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback