Tvätta med händerna !

Fredag eftermiddag, har precis klivit ut ur duschen. Nyklipt, ren och redo för ett kvällspass på restaurangen. Sov sjukt länge idag 12:30.. Var väldigt länge sedan jag gjorde et senast. Det blev en nykter hockeykväll igår, totalt förvånad!?!? Tog mig ner på restaurangen vid 13:00, träningskläder på! Tog en lunch med Hankie och Rodis. Sen bar det av mot Maja, blev en skön och pratsam promme på 7,5 km(i kylan).
 
Missade tvätt tiden i veckan och har helt glömt bort att tvätta mina arbetskläder, PANIK!! Det var bara att dra förbi på restaurangen och hämta skiten. Ner med dom i en balja med tvättmedel och do it old school. Men fy satan vad man blir torr om händerna.
 
Var på Returidé (återvinningsbutik) med Maria H igår, hittade massor med grejer till sommarstugan. Kommer bli sååå grymt där ute.
 
Nä! Nu ska jag klä på mig och fixa hipsterfrillan, slänga på mig den svarta skjortan och bli stilig. Och NÄ! Jag vill inte bara fantisera längre! Nu ska jag ta mig fan försöka slå slag i saken. P & K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback