SOFTISH

Fick sova ut idag, underbaraste människan i världen väckte mig med ett sms via Viber vid 13-tiden, klev upp, kokade kaffe, kollade mailen, läste aftonbladet och såg att HV vann mot djurgården igår YES!!! Dagen har varit soft, helt enkelt lugn och jävligt skön på ren svenska. Ikväll hjälper jag till med serveringen nere på restaurangen. Det kommer bli åka av, helt fullbokat och det kommer förmodligen bara bli trerätters (tugnt). Det blev sent igår, krogjobb fram till 01. Nu blir det snabbmat och okristligt beteende.
Jo! Fan vad jag ogillar när människor tar andra för givet, jag tycker om att hjälpa till, ställa upp, leverera mer än vad som krävs o.s.v, men vissa människor har svårt att värdesätta sådana egenskaper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback