SNAP THE FUCK OUT OF IT !

Klockan 08:30??? Hur fan kommer det sig att jag alltid ska vakna så förbannat tidigt när jag inte behöver och tvärt om. Det var bara att stiga upp, klarvaken och "utvilad"på tok för tidigt. Jaja, igår var en skitseeeeeg dag i alla fall, har varit trött som fasen de senaste dagarna. Gick på stan med Kristian, Anna och Maria, sen lagade jag middag åt chefen och kocken, oxfilépasta med sparris och parmesan. Drack ett glas vin till maten, men det var inte en bra idé.. Alkohol i går och i förrgår var inte på sin plats, somnade typ sittande. Som sagt, varit skittrött och hängig, inget bra sällskap alls de senaste två dagarna. Efter middagen blev det soffhäng med Magnus och ett par drinkar, blev bra med folk senare under kvällen, men jag kom som aldrig igång riktigt. Patrik och Pelle spelade live, hamnade som vanligt i soffan med Fredrik U, Alina, Maria, Anna (som gick tidigt), Fredrik H, Emma, Amandah och Henke kikade förbi en snabbis. Blev inte riktigt party för min del eftersom jag bara kände mig trött på allt... Men ikväll ska det bli ändring på det!!! Svenska Björnstammen, säsongsavslutning på WF och kräftskiva i Heden. Ska vila som en galning idag, har redan städat hela läggan, sorterat tvätten, vädrat och nu är det bara disken och en promme kvar. Igentligen är det skönt att jag vaknade så förbannat tidigt idag, har ju fått allt gjort redan.
 
Time for me to snap the fuck out of it!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback