CLUB WEDNESDAY!

Onsdag, har precis duschat, ätet en macka, druckit te och 0,5L vatten efter milen. Den där milen känns betydligt mycket lättare nu än för en vecka sedan. Snart blir det att styla upp sig och knalla upp stan för fika med Josse och ev. Anna B, vi ska köpa lite grejer till en tårta, Henke fyller år och vi tänkte baka en smaskig kalastårta till han. Det är inte ofta jag tar mig över kungsbron och in till "city", men det ska bli ändring på det. man kan ju inte sitta hemma hela tiden, fast än att jag älskar mitt sköna hem. I kväll blir det onsdagklubben, middag med vin, vänner, hockey och fotboll.. Skulle inte förvåna mig om det blir spontandans också :)
Efter många övervägningar har jag nu bestämt mig! Jag slänger iväg en beställning på en Canon 600D med två nya objektiv. Sen blir det att beställa lite fotostudioprylar också.. Men det får vänta tills jag har lokal/kontor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback