STORAGE .

Efter snart ett år har jag äntligen fått mitt förråd till läggan.. På tiden, Max ringde och skulle komma förbi med bultsaxen :) Så i eftermiddag har jag rensat bort allt bråte ur garderober, lådor och forslat ner det i källaren. Under dagen har jag byggt scenen nere på restaurangen. I morgon blir det att ta sig en liten lilling och lyssna på bandet. George ringde tidigare idag och undrade om jag skulle jobba i morgon, vilket jag inte ska. Funderar på att höra med Anna och han om dom är sugen på att komma förbi här innan vi drar ut. Lördag blr det jobb med nya bartjejen, ska bli spännande. Snart är vi uppe i 200 sökande.. Sjukt! Känns jävligt roligt att Maja är på väg, hon landar i morgon, men ska vara med sin familj hela dagen, vilket jag förstår, jag får leka med henne på söndag :)
Nu blir det ultrasen middag och avkoppling efter storstädet av lyan. Fem nya avsnitt att kika på!
Love you long time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback