WORK OVERFLOW !

Men shit vad det blev mycke jobb den här veckan då. Ett hemsideförslag ska vara klar till fredag, en annan kund vill ha sin hemsida uppdaterad en hel del innan helgen, personalrekryteringen av bartenders är i full gång och samtidigt måste jag som barchef lägga upp hela sommaren.. scheman, inventeringslistor, införskaffa barmaterial och utrustning, inventera och beställa hem glas, kontakta spendrups och servera, ja ni fattar grejen. Det är typ tvåhundra saker som ska göras. Tack och lov så har jag i alla fall gjort klart barschema för hela juni, juli & augusti, samt att jag lyckats göra två riktigt organiserade checklistor åt mig själv, läget är under kontroll. Det blir mycket jobb i sommar, men efter två sommarsäsånger (som baransvarig) har jag beslutat att inte ta så många nattpass, i sommar ska jag hinna njuta av sommaren. Jag kan inte komma ihåg när jag var ledig en sommar senast, i alla fall inte under en längre period, JO! Jag var ju en månad till Oslo i slutet på förra sommaren. Skit samma, innan det är det länge sedan.

"Big Brother" lägger jag snart på hyllan, jag gav det en chans men fan dom är ju heeeelt störda i huvet, dagis!!! Finns bara, enligt mig en vettig person i det där huset och det är Jimmy Östling, sen kom ju Rodny da Silva tillbaka (kul som fan) så två då! Men resten suger! Jimmy är slick och jävligt medveten, Rodney är smart och manipulativ som få.

Nä! Nu hoppar jag in i duschen och sen blir det att ta en lunch på restaurangen och kaffe på terassen, efter det jobb fram till 19:00. I kväll blir det andra HV71 matchen.
Have a nice day all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback