HOLY CRAP AM I HAVING FUN ?!

Men herre gud! Vad hände med att se på hockey och ta en öl!? Så blev det inte alls.. När jag kom ner på Bränna igår satt Maria, Leif och Hacke där och käkade middag. Utan att tänka beställer jag en Old Fashioned det första jag gör, hockeyn visas på storbild men jag sneglar bara på den då och då. Old Fashioned, Tom Collins och Black Russian... bara cocktails, hela kvällen. Anna och Erika dök upp, brorsan tittade in med några kompisar och stämningen var god. Sen hamna alla på Far East!? Ganska platt.. Det var onödigt, eller jag vet inte, det var ju som ganska trevligt i alla fall.. Fan vad velig jag är. Jag vet inte, har man kanske lite för kul, lite för ofta, är man kanske lite bortskämd när det kommer till att roa sig!? ÄÄHH! Skit i det nu, vad händer ikväll då? ;)

Grymt cool gadget:   Solenergiladdare till iPhone från XD DESIGN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback