Packad & Klar .

Äntligen!!!! Efter typ tio omgångar i elitserien satt spelet, hela 600kr blev vinsten. Kanske inte massor, men en vinst är en vinst. Torsdagen blev lugn, tog en lång, lugn promenad på morgonen (1mil). Efter det mötte jag upp Maja och fixade ett par bilder i Olles fotostudio. Kunde inte hålla mig och tog en joggingtur innan jag gjorde mig klar för mötet med min nya programerare (Pablo). Helt jävla fantastiskt att ha hittat en sådan kompetens!! Karln kan ju ta mig fan allt!! Så nu kör vi igång byrån på allvar. Hade ett givande möte och efter det blev det middag, parisare, asgott. Hockeyn var spännande ända in i kaklet. Tog det ganska lugnt, men är sjukt lättpåverkad, vet inte.. Kanske har med träningen att göra. Idag blev det en minijoggingtur innan jag åt avskedslunch med Maja, hon drar tillbaka till Oslo nu på söndag. Nu ska jag hoppa i arbetskläderna och jobba i serveringen med Lisa W och Henke. Jossan ska ha "avskedsfest" på jobbet, men jag fattar som inte vad som händer med det där!? Alla brudarna som jobbade i sommar ska ut i Luleå, för att fira Jossan, men Jossan ska vara hos oss på jobbet??? Betyder det att alla kommer till oss, eller blir det så att alla drar till Luleå. Hur som, grymt tråkigt att missa den festen.
 
C YAH! Intim fakta : Jag tänder extremt mycket på blött hår och len hud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback