GILLA HÖSTEN .

Fortfarande blöt i håret, nyduschad efter motionspass nr#2. Fokusen på mat blev ju lite av ett skämt, makaroner och falukorv HAHAHA! Sitter nu med ett glas av den godaste nyponsoppan (proviva) och surfar lite nät, hittade just en serie som jag ska ge en chans, "workaholics". Som alla förmodligen redan vet, har ju iPhone 5 kommit, så nu vill och måste jag ha en iPone 5, är less på 4:an.. Applenörd man är. Fan vad skönt att det inte är så jobbigt med hösten ändå. När jag var ute andra gången idag kändes det riktigt härligt och friskt i luften. Kanske inte ska vara så förbannat anti hösten hela tiden. Jag har nu bestämt mig, jag säger ja till hösten också! Den har ju börjat så bra, så det är ju bara omfamna den med kraft. I morgon blir det storstädardagen och soft arbete från soffan här hemma.
 
Pop the potato!












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback